Beques EUROPA per a estudiants de mobilitat internacional residents a l'Alt Camp

La Fundació Ciutat de Valls obre una nova convocatòria de les beques Europa adreçades a estudiants universitaris residents en algun dels municipis de l'Alt Camp que acreditin la concessió d'una estada de mobilitat acadèmica per al 2016-2017.

Els destinataris d'aquestes beques són els estudiants universitaris residents en algun dels municipis de l'Alt Camp i que acreditin la concessió per al curs 2016-2017 d'una estada acadèmica, amb reconeixement acadèmic, en qualsevol universitat estrangera, dins del marc de programes de mobilitat internacional, amb l'excepció dels estudiants que hagin estat beneficiaris d'aquestes beques en algun curs anterior. En queden exclosos els estudis de màsters no universitaris, de postgrau, d’extensió universitària i de doctorat.

Quantia de l'ajut: Els estudiants becats percebran 150 euros mensuals mentre duri l'estada a la universitat estrangera, amb un màxim de sis mesos per estudiant.

Nombre de beques convocades: 12 beques amb un màxim de 6 mesos per beca.

Documentació: Els sol·licitants faran la seva petició segons el model facilitat per la Fundació Ciutat de Valls (que es pot descarregar de la web www.fcvalls.org o de la convocatòria de les beques).

Termini i lloc de presentació de propostes: Les sol·licituds es presentaran al Patronat de la Fundació Ciutat de Valls, carrer Jaume Huguet, 1, 43800 Valls, des del moment en què es publiqui la convocatòria (15 de juliol de 2016) i com a termini fins el dia 31 d'octubre de 2016, juntament amb la documentació requerida.

Text de la convocatòria amb la informació detallada i enllaços a la documentació requerida